Eremények 2012

EC Piliscsév 1. SX Ács 4. Sóskút 1. Pécs 2. Ács 1. Zomba 1. Mór 1. Varsány 1.

IndaVideó

Indavideó

Nem csak egy motoros naplója

Motocross-Enduro és Élet Story

Friss topikok

Az év eleje...2015 Tokodi túlélőverseny

2015.03.22. 22:30 | Grill | Szólj hozzá!

Címkék: xc ec solymosi enduro endurocross grilgép kekfoto mxonline.hu Tokod KTM Grillmayer Havasi WP OKR

 

2014-12-24_11_44_36_atmeretezve.jpgBorzalmasan vártam már az évkezdést, hiszen egész jó kis telünk volt. Lehetett motorozni is és ilyenkor a munka se lep be teljesen. 

imgl5626_atmeretezve.JPGMárcius 1. lett volna az idénynyitó Dunaföldváron, a kis térproblémám is egész jól javulgatott, Motomax csapata Kuncz Ricsi vezetésével olyan családias hangulatot teremtett a depóban, hogy alig vártam a versenyt. Szombaton egy jót edzettünk piliscséven, hogy ráérezzek az erdei ritmusra, ami egész jól sikerült is...a  Havasi-OKR PDS replica 450-essel iszonyatosan jó volt menni. Annyira könnyű volt, hogy minden kanyar élvezet volt. Viszont szombat este éreztem, hogy valami nem stimmel...hajnalban arra ébredtem, hogy mindenem fáj és lázas is vagyok. Sebaj, így jártam, gyorsan fókuszáljak a gyógyulásra, hiszen Szarkáspuszta a mumusom és ott indul a bajnokság. Munkát nem tehettem félre, így nem tudtam kiheverni az influenzát. Elmentem ugyan a verseny helyszínére, de annyira gyenge voltam, hogy úgy döntöttem nem kockáztatok. Így tehetem picit izgalmasabbá a bajnokságot, mert innentől minden futamot nyernem kell,ha bajnok akarok lenni!

imgl5577_atmeretezve.JPGHétfőn már tudtam is kondizni picit és szombati felkészítő edzésen nagyon jót mentem Kacsával (Firtosváry) és terveztük a vasárnapi motorozást nagyban, de ezek szerint nem épült fel immunrendszerem rendesen. Szombaton többen körülöttem köhögtek és visszakaptam egy új verzióját nyavajámnak. Egy hét láz következett...

imgl5459_atmeretezve.JPGSzombati indulásom teljesen kérdőjeles lett. Kedvenc tanítványom is indul és vele, hogy most bombaformában van még egészségesen is nehéz lenne harcolnom. Így csak a túlélésre koncentrálva a biztos célbajutás reményében pakoltam..

imgl5579_atmeretezve.JPGReggel nagy örömömre mgkaptam az új 2015-ös EXC-F 500-as KTM-versenygépem OKR Kuba Ricsitől, így influenzám is hátrébb szorult:)

fa9s9627_atmeretezve.JPGA felvezető-körben már lehetett látni, hogy nagyon jó extrém szakasszal és szuper crosspályával vártak a rendezők (Solymosi család-Motomax Team-Arenamoto Team). Csak a csapadék maradt el...így por az volt bőven. Bíztam a jó startban, hiszen a tiszta levegő drága kincs!

imgl5789_atmeretezve.JPGA rajtom nem igazán sikerült, de a cross szakasz végére fel tudtam jönni a hatodik helyre és a dakar-menő Gyenes Emanuellel és Radek Bohuslavval harcoltam mikor láttam, hogy Kacsa egy durva lejáró alján próbálja kiszedni motorját egy fa alól. Ez neki egy gyors lezáró akkordnak is beillett, hiszen gyors amortizációval kikönyvelte a gépet a versenyből. A kör végére már egész jó előnnyel vezettem ami főleg a jó motoromnak és futóművemnek volt köszönhető. Viccesen arra gondoltam, hogy egészségem megóvása érdekében csak annyira hajtsak,amennyire muszáj. Így is tettem...régen szójárásom volt,ha valami miatt óvatosan kellett menjek, hogy "teszkó gazdaságosat" megyek-most meg annyira akartam vigyázni magamra, hogy új szövegrügynek a "vasárnapi teszkós menet" jutott eszembe..:)) A végére kis Gyuszó kiesett hátsó fék hibával, így meg is álltam a befutónál, hogy ne kelljen még egy 12perces kört vállaljak...tehát a szoros befutó emiatt állt csak elő.

imgl5943_atmeretezve.JPGMost már remélem megint kibetegeskedtem magam három évre,mert kb ennyi időnként robbanok le.

imgl5933_atmeretezve.JPGFotókat ismét Kekének köszönöm, a segítséget meg OKR Kuba Ricsinek, Motomax Kuncz Ricsinek, WP Havasi Zolinak és MX-Outlet Lacinak.

2014-12-24_11_44_23_atmeretezve.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://grillmayer.blog.hu/api/trackback/id/tr347292321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása