Eremények 2012

EC Piliscsév 1. SX Ács 4. Sóskút 1. Pécs 2. Ács 1. Zomba 1. Mór 1. Varsány 1.

IndaVideó

Indavideó

Nem csak egy motoros naplója

Motocross-Enduro és Élet Story

Friss topikok

Térdeplés

2010.11.22. 15:29 | Grill | 1 komment

Címkék: műtét 450 grillmayer lábbaj teremcross kawsaki

 Egy kis szívfájdalom: Sajnos a műtétet nem tudták megcsinálni itt az elmúlt hetekben. Nem maga a műtét elmaradása bosszant igazán, hanem a miértje! Történt ugyanis, hogy elkapott az influenza. Ciki és szerencsére ritkán esik meg velem, de most betalált rendesen. Persze első nekirugaszkodásként adtam magamnak három napot a teljes rehabra, de makacsabb volt a vírus még nálam is. A vasárnapra tervezett napsütéses sétából 39,5ös láz és szobafogság valósult meg. Bentről szemléltem a novemberi indiánnyarat...kisebb szívszakadással természetesen:( Nem baj-gondoltam- majd hétfőn már a munkába vetem magam és bepótolom csúszásom. Mint tudjuk, ember tervez...Isten végez. Már csütörtökön "muszájból"  egy rövid tárgyalásra el is mentem, de hétfőre kerültem csak olyan egészségi állapotba, hogy nyugodtan mertem munkámra indulni. Azóta csak csökkent tüdőkapacitásom és a köhögés zavar, ami motorozásnál és konditermi mozgások közben zavaró-hiszen levegő nélkül az "anaerob" -edzésre vagyok csak jó:) Mindegy, holnap (23-án) megcsinálom az orvosi vizsgálatokat...ha szerencsém van gyorsan megfoltoznak...bár lehet, hogy csak jövő héten jön össze. Sebaj, ha nem most, akkor tudok nyugodtan szurkolni meg lazítani...sok barátom lakik arra:)) Majd verseny után jelentkezek...sőt, lehet, hogy fotózok is picit...

A bejegyzés trackback címe:

https://grillmayer.blog.hu/api/trackback/id/tr522465683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

okta 2011.02.02. 14:31:44

Gratulálok én is a 2010-es évadhoz! Kívánom, hogy idén is legalább ennyit tudjál menni.

(Jobb később, mint soha: úgy látom a térded miatt most jut időd a blogra jobban ;-))

Én is túl vagyok egy ilyen térdműtéten (porcvisszavarrás), jobbulást és gyors felépülést utána.
Ja, influenza: nálam a lefekvés előtti Jagermeister bevált - tele van gyógynövénnyel, az alkohol pedig kinyírja a vírust. :-)
süti beállítások módosítása