Eremények 2012

EC Piliscsév 1. SX Ács 4. Sóskút 1. Pécs 2. Ács 1. Zomba 1. Mór 1. Varsány 1.

IndaVideó

Indavideó

Nem csak egy motoros naplója

Motocross-Enduro és Élet Story

Friss topikok

Zomba hol is van?

2012.08.06. 22:31 | Grill | Szólj hozzá!

Címkék: Ktm Zomba Endurocross Grillmayer Husaberg

Erről is elfeledkeztem. Sajnos kicsit komplikált lett a munkám és este inkább családozással töltöttem az időt,minthogy bloggerkodjak élményeimről. Ezúton, hogy parlagon heverek, pótolom röviden mi is volt itt Pécs szomszédságában!

FA9S0509_resize.JPG

Szuper idő lett volna strandolni,de szerencsére a verseny előtt esett és a pálya cross részét be is locsolta a rendező Langer Motorsport lelkes csapata. Új versenyhelyszín láttán én is lelkesen fogadtam, hogy van külön cross teszt és pár szokatlan akadály is! A teherautó platóján áthaladás jó ötlet volt, csak a pályát övező kis erdő adta lehetőségeket azért szükséges volt "turbózni". A fák között nagyon szűk volt, majdhogynem lépésben lehetett pár helyen átmenni,ami a motorról felszálló forrósággal és magas páratartalommal karöltve eléggé megviselte a mezőnyt. Az előző szakágvezető jóvoltából persze majdnem elmaradt a verseny, de szerencsére a leleményesség a faszfejséget legyőzte és teljesen új versenyigazgatói kinevezéssel nem állt útjába már semmi a sikeres versenyrendezésnek. Szerencsére jól rajtoltam, mert féltem az előzési lehetőségek szűkösségétől...csak Szekeres Zsolt volt előttem,aki viszont jó tempót diktált,csak hibázott. Persze onnantól már nem hagytam magam a leintésig, és élveztem a pálya cross részének ugratót...

IMGL6345_resize.JPG

A lekőrözések színessé tették azért ismét a napom, de már megszoktam, hogy este rekedten énekelek:)

IMGL6238_resize.JPG

A gumikon nem merek ugratni, csak átemelem az elejét...sajnos kiszámíthatatlan, hogy mikor viselkedik a tgk-gumi úgy,hogy megtartja formáját....merthogy más testhelyzet és gázhúzás kell. Én meg nem szeretek átesni a kormányon már:)

IMGL6186_resize.JPG

Ez itt vicces,,,főleg,hogy a háttérben 99-es számmal Zsolt üldözget!

Na megyek is, még hátravan Mór is....one more drik Lacikám?:)))

A bejegyzés trackback címe:

https://grillmayer.blog.hu/api/trackback/id/tr74699231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása