Eremények 2012

EC Piliscsév 1. SX Ács 4. Sóskút 1. Pécs 2. Ács 1. Zomba 1. Mór 1. Varsány 1.

IndaVideó

Indavideó

Nem csak egy motoros naplója

Motocross-Enduro és Élet Story

Friss topikok

Spritcross és végre Kőszárhegy!

2012.10.01. 09:50 | Grill | Szólj hozzá!

Címkék: ob grilgép KTM Grillmayer OKR czúni kőszárhegy sprintcross

Gyönyörű idő és tökéletes pálya várt minket. Ezért szeretek motorozni! Végre összeállt a motorom is egész jól és a kíváncsiság is hajtott, vajon mennyire vagyok lemaradva a "profiktól"? Sokszor hallottam, hogy a cross versenyeken eléggé nagy a szembenállás a szülői ambíciók túlpörgése okán, de engem soha nem érdekeltek az ilyen beteg elmék. Itt szerencsére nyoma sem volt a feszültségnek, bár Lécz Gergő a múlt heti -véleményem szerint -nem csapattársi segítségnek köszönhetően,hogy elbukta egy ponttal a bajnokságát, meg volt viselve cseppet. Meg is értem, mert én amikor tehettem és a bajnokságba már beleszólásom nem volt, úgy segítettem a márkatársamat. Bár én nem emlékszem, hogy nekem ezt viszonozták volna akármikor is, de az ember nem önzőségből segít... Egy nálam sokkal okosabb emberrel beszélgetve, arra a megállapításra jutottunk, hogy a segítség az nem egy olyan dolog ami visszajár! Ugyanis bántott, hogy több embert kihúztam sokszor a slamasztikából és volt, hogy az életét köszönhette nekem, később ő volt az, aki ellenem tett. Ez ennél a barátomnál is gyakran megesett és ebből vonta le azt a következtetést, hogy már az is jó, ha akit kihúzol a pácból, az később nem fordul ellened! De maradjunk inkább a versenynél, hiszen ritka élmény, hogy egy másodpercen belül hat versenyző is volt a köridőket nézve. Hála Istennek én azért 0,5-el mindenki előtt teljesítettem és jó érzéssel vágtam az első nyolc körös viadalnak. Tudtam, hogy a start ezzel az  EC KTM 500-as géppel nem az erősségem, de meglepett, hogy majd utolsónak fordultam az első kanyarban. Innen segített a nyálkára locsolt pálya, hiszen a jelek szerint a többieket a csúszás jobban zavarta mint engem:) A végére még a remekül versenyző Czuni-t is beértem, de előzési távolságba már nem sikerült kerülnöm. A második futamnál nagy örömömre harmadikként fordultam és hamar kezdhettem fogást találni Lacikán...ami a harmadik körre össze is jött és így simán győztem! A harmadik futamra nem tudtam hozni a jó formámat, egy gyenge start után megint nem tudtam Lacin fogást találni és a tempómmal sem voltam elégedett! De a Super futamra nagyon fel voltam dobódva, hiszen pár ötletem lett, hogy hol tudnék még gyorsulni és a futóművön is keményítettünk, amitől stabilabb lett a mocim is! A rajtot elkaptam és a külső ívről érkező Lacikát inkább nem dobtam rá a falra, hanem belefékeztem. Már bánom persze, mert a következő fordulóban mutatott nekem valamit, aztán mielőtt kivágtam volna mögüle, indokolatlanul belefékezett...így én átestem felette rendesen. Ugyan a sportszerűségről sokat tudnék mesélni, de ez nem lenne benne pozitív tartalommal.Én hibám, de nem feltételeztem róla ilyen lépést. Régen voltak előzéseink, de nagyon tiszteltük egymást és azt is,ha valaki belül van, az nem fékez. Így is volt helyes! Most talán neki is meg kell találnia magát ebben a sportban, mert kevés az, ha valaki gyors, de példát is kell mutatnia a fiataloknak! Kellemes csalódás volt Lécz Geri és Nagy Alex jó teljesítménye, mindketten sokat fejlődtek!

Összességében nagyon jól éreztem magam, jó volt a verseny hangulatát átélni megint, amibe bele is kell rázódnom, hiszen nemsokára itt a Csapatbajnoki és a Királyválasztó!

A bejegyzés trackback címe:

https://grillmayer.blog.hu/api/trackback/id/tr824812333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása