Eremények 2012

EC Piliscsév 1. SX Ács 4. Sóskút 1. Pécs 2. Ács 1. Zomba 1. Mór 1. Varsány 1.

IndaVideó

Indavideó

Nem csak egy motoros naplója

Motocross-Enduro és Élet Story

Friss topikok

Varsány és a nyár

2011.08.22. 19:15 | Grill | Szólj hozzá!

 Szeretek motorozni ezt le kell szögezni a félreértések elkerülése végett! Augusztusban is. Bár sokan a pancsolást választották a verseny helyett, a "profik" (+150lelkes amatőr) a motoros zsírégetést választották vasárnapi programjuknak. Szanda helyett lett a csitári dombok alatt fekvő Varsány a verseny helyszíne, ami nekem fájdalom, mert igazán szeretem a szandai krosszpályát a tavalyi események ellenére is. Sajna itt nagy látványos ugratók nem tarkították a majd kilenc perces kört. A por nem volt kellemes, de szerencsére a pálya kb. 30%-a volt csak domboldalon-szántóföldön, a többi erdei terepen haladt. Hatalmas szerencsémnek éreztem a jó rajtot, mert nem kellett az első két körben porszívóznom és biztonságos távolságot ki is építettem az üldözőkkel szemben...szóval a motorozás és a pálya szépségének keresésével kellett csak foglalatoskodnom. Félelmeim is alaptalannak bizonyultak a második kör közepére, hogy meg fogok szakadni ezzel a teljesen MX-re beállított futóművel...el se fáradtam!!! Ilyen még azért nem volt beláthattam és egész dinamikusan lehetett olyan részeken is gázzal mennem, ahol máskor óvatoskodnom kellett. Azt ugyan nem tudom, hogy az esti futásaim rendszeressége mennyivel járult hozzá, hogy nem igazán viselt meg a forróság sem, azt nem tudom:)! A pályán volt két hosszabb szakasz amit mindig vártam, így annyira nem is unatkoztam...régen amikor kérdeztek, hogy mi inspirál, akkor is annyi volt válaszom, hogy a legrosszabb pálya és legszörnyűbb körülményekben is meg lehet találni a jót. Utána ez tartja a lelket a verseny ideje alatt az emberben...és mivel itt két ilyen is volt, hát szinte jó kedvem is kerekedett a verseny ideje alatt:D! A végén majdnem fél kör előnnyel félreálltam, mert pont úgy jött volna ki a lépés, hogy még egy kört kellett volna még teljesítenünk, tehát csupán hat másodperces előnnyel futottam célba... A végére jó családias hangulat is kerekedett a díjátadóig, mert az igazi "keménygyerekek" még vállalták a 4órás futamot is, hát így volt időnk összekovácsolódni a gulyás tüze mellett:)!

Következő EC a Királyválasztó lesz októberben, addig nézek pár crossversenyt, hogy kis rutint összeszedjek az MX csapatbajnokira...

A bejegyzés trackback címe:

https://grillmayer.blog.hu/api/trackback/id/tr973171732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása