Eremények 2012

EC Piliscsév 1. SX Ács 4. Sóskút 1. Pécs 2. Ács 1. Zomba 1. Mór 1. Varsány 1.

IndaVideó

Indavideó

Nem csak egy motoros naplója

Motocross-Enduro és Élet Story

Friss topikok

Szezonnyitó Husaberg meglepetés

2012.03.03. 18:38 | Grill | Szólj hozzá!

Címkék: 2012 szezonnyitó husaberg grillmayer piliscsév

 Izgultam is,amikor világossá vált, hogy tényleg Husaberg nyergében kell mennem az endurocross Ob-n.

Pénteken már több mint "tudatalatti" volt az érzés. Mikor megkaptam a pályán, rögtön gyorsan tudtam vele menni és le se akartam szállni róla! Ez az igazi meglepetés számomra. Főleg úgy,hogy én voltam a PDS legnagyobb ellensége. Amióta persze Havasi "nagymester" motorjával mentem, már megváltozott az álláspontom ezzel kapcsolatban. Azt kell mondjam, hogy nem értenek hozzá a szerelők és ez okozta, hogy visszatértek a hagyományos teleszkóp használatára a ktm cross verziói. Viszont a husaberg nem, és ez most a szerencsém. Egy kicsit átszelepelt széria futóművel(persze Havasi Zoli piszkálta) olyat tudtam menni egy ilyen gyors és kigödrösödött pályán, hogy magam is meglepődtem! Enduro változat lévén inkább barátságos a nyomatékelosztása mint vadállat,de igazán kedvet kaptam egy 570-es verzióhoz. Jóindulatára szükségem is volt, mert két hete kezdtem a felkészülést,ami ennyi idő kihagyás után igencsak szerény teljesítmény a részemről. Most készülünk tovább a sprintcross bajnokságra,ahol egy elég spéci géppel mehetek,aminek tényleg VB-s futóműve van! Ezt persze meg is kell köszönnöm Havasi Zolinak, Kuba "OKR" Ricsinek és a Grilgép Kft-nek:) Picit sajnálom, hogy öregkoromra jutok csak ilyen tuti futóműhöz,de a múlton már fölösleges sírni, most meg ez igazi kihívás, hogy tudok e ilyen felkészüléssel a fiatalok között még villantani egy picit!? Már, hogy az időeredményeket nézem, persze látom, hogy van hova fejlődni, de cél adott, nem fogunk unatkozni!

A bejegyzés trackback címe:

https://grillmayer.blog.hu/api/trackback/id/tr424286675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása