Eremények 2012

EC Piliscsév 1. SX Ács 4. Sóskút 1. Pécs 2. Ács 1. Zomba 1. Mór 1. Varsány 1.

IndaVideó

Indavideó

Nem csak egy motoros naplója

Motocross-Enduro és Élet Story

Friss topikok

Sóskúti porhintés

2012.03.25. 23:26 | Grill | Szólj hozzá!

Címkék: 2012 sóskút husaberg grillmayer endurocross

Szezon elindult, már három versenyt is a hátam mögött tudhatok. Husaberg jól muzsikált, bár egy picit a 450-es az én súlyomnak-ízlésemnek nem elég bivaly,de már megjött az 570-es nagytestvér:) Most készülve a fiatalok gyorsulására nekem is össze kell kapnom magam, mert egy csapatban(OKR-Ktm) vagyok legnagyobb riválisaimmal...

A sok év előnyom a pályán ugyan még tartja magát a fiatalos lendülettel szemben,de tudom,hogy még mindig sok mindent tanulhatok, főleg amíg szeretem a motorozást ennyire!

Mostani versenyen a munkanap sokat rontott(szombat munkanap volt),de még így is rengetegen álltak rajthoz...ez dicséretes. Sajnos a porral egyenlőtlen csatát vívott a rendező, ami a hosszú hetek szárazságának is betudható volt. A rajt után viszonylag hamar az élre álltam és igyekeztem egy kényelmes és biztonságos tempóval túlélni a napot. Sikerült is és finom volt az étel meg az Érdi Se sátrában a kávé is:)! Most viszonylag nagy változások látszanak az EC-ben, én várom az eredményeket,mert a sportolónak nem a szöveg,hanem a végeredmény számít! Remélem új uraink okosabban tudják véghez vinni céljaikat! 

 

 

 

 

Fotókat köszönöm Kekének, aki ugyan nem szereti a port,de állja:))

És végezetül íme egy videó az első két körről:

https://www.youtube.com/watch?v=YkT31hajmh4&feature=g-upl&context=G28d7bf2AUAAAAAAAAAA

A bejegyzés trackback címe:

https://grillmayer.blog.hu/api/trackback/id/tr604339418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása