Eremények 2012

EC Piliscsév 1. SX Ács 4. Sóskút 1. Pécs 2. Ács 1. Zomba 1. Mór 1. Varsány 1.

IndaVideó

Indavideó

Nem csak egy motoros naplója

Motocross-Enduro és Élet Story

Friss topikok

Szanda avagy a defekt duó

2012.09.16. 22:36 | Grill | Szólj hozzá!

Címkék: ktm gábor solymosi cross enduro kawasaki husaberg pethő grillmayer endurocross Szanda

IMGL1359_resize.JPG

Mondatni "közepesen indult a napom", de egy jó légszűrő cserével bebiztosítottam a várható portámadás ellen:)FA9S8944_resize.JPG

Remélem a objektív torzít ennyire...de ugyebár úgyse szépségversenyre készülve(bukósisak a fejen a verseny ideje alatt) hamar életemet kockáztatva átvettem a vezetést a jó kezdő hírében álló Szekeres Zsoltitól, melynek fényképes bizonyítékát szintén Keke biztosította:)IMGL1398_resize.JPG

Egy kellemetlen belső ívezés után már csak arra kellett az ugrásnál ügyelnem, nehogy utat hagyjak neki a visszatámadáshoz.IMGL1400_resize.JPG

Ezután igyekeztem kiépíteni egy kis előnyt, hogy a hosszú betegségem alatt megkopott kondíciómat kímélve mehessek a célig. Egész jól ment, mert az Attila Cross Ungarn park vezetője Csucsu, igazán kitett magáért a nyomvonalat illetően. Igazán nehéz is volt és változatos is közben. Sajna az égiekkel nem bartelozta le az eseménynaptárát, mert mindenhol volt kis portalanító eső, itt pedig csak annyi, hogy a szemüvegeinkre jó rá tudjon ragadni a por. A profizmusát a gördülékeny levezénylésen kívül a meghívott freestyle-osok műsora is bizonyította, csak az a fránya díjkiosztó csúszott meg eléggé...de legalább van mit javítani! Ha neki van min javítani, hát nekem is! Három körrel a vége előtt első defektet kaptam ugyanis...persze a pálya első harmadánál. Amíg befejeztem a kört, megőszültem rendesen...nem is gondoltam, hogy ilyen nehéz defektes elsővel menni. Annyit "rolleroztam" a kanyarbejáratokban, hogy többször kiröhögtem már magam kínomban! De szerencsére a csere-segítőim kaptak egy kereket a Szekeres csapattól, kiknek ezúton is köszönöm önzetlenségüket, és a harmadik helyre sikerült visszaállnom! FA9S9102_resize.JPG

Kis hajtás után az utolsó kör elején utolértem Pethő Ádit, aki közben a nagy küzdelemben volt a Dinnyés család gyorsabbik sarjával és én csatlakoztam mögéjük mindkét porát szívva. IMGL1809_resize.JPG

Nem szeretem a vakrepülést, de az utolsó körben abszolút érthető, hogy nem is akarnak hagyni előzni...de hajlott korommal járó tapasztalatnak hála egy lekörözésnél a jobb nyomválasztás miatt sikerült visszakapaszkodnom a második helyre:) Összességében már a fejlődés nyomokban látható, hiszen legutóbbi itt rendezett versenyen először első, majd hátsó defektet kapva adtam fel a küzdelmet. Ebből viszont, hogy most csupán egy defekt volt, matematikai sort állítva sejthetem, hogy jövőre már csak az ellenfelekkel kell megküzdenem:)) Nem is mellesleg a remekül versenyző Solymosi Gyuri nyerte a versenyt! (amúgy hívtak többen meglepődve, hogy hallják, hogy már endurocrosson is elvernek:)) Viszont a következő meccs Gyuszó szülőhazájában lesz, ahol tényleg nem lesz könnyű dolgom...jól szokott ott menni tényleg a kiscsávó! Gyertek szurkolni majd valakinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://grillmayer.blog.hu/api/trackback/id/tr314781427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása