Eremények 2012

EC Piliscsév 1. SX Ács 4. Sóskút 1. Pécs 2. Ács 1. Zomba 1. Mór 1. Varsány 1.

IndaVideó

Indavideó

Nem csak egy motoros naplója

Motocross-Enduro és Élet Story

Friss topikok

Bordányi extrém hétvége

2014.07.27. 23:18 | Grill | Szólj hozzá!

Címkék: bajnokság cross enduro kawasaki husaberg endurocross grilgép kekfoto KTM Grillmayer Havasi WP OKR extrém enduro

IMGL6559_átméretezve.JPGTavalyi extrém sorozat ékköve ismét nagyszabású rendezvénnyel jelentkezett. Nézők és versenyzők végre egy helyen és időben voltak jelen! Freestyle bemutatót Hujber Péter szolgáltatta, a cross mezőnyt Czúni Laci, az Extrém Ob-t pedig Németh Kornél színesítette. Kis helyen ennyiféle lehetőség a motoros kikapcsolódásra páratlan élmény volt.

IMGL6394_átméretezve.JPGA nevezéskor én bátran az extém mellett a cross futamra is beneveztem, mert nem gondoltam, hogy ennyire kiveszi erőnket az első ránézésre könnyűnek tűnő pálya. Sajnos a cross nyomvonal kissé szűknek bizonyult és nagyon egy ideális ív alakult ki,ami a homokos talajnak köszönhetően, szinte ellehetetlenítette az előzést. Az előfutamban a második kanyarra feljöttem már a remekül rajtoló Hujber mögé és a harmadik körben oda-vissza előzgetésbe kezdtünk a jobb rajtpozícióért a döntőben.

IMGL6345_átméretezve.JPGVégül sikerült lezárnom az ívét és rákészülni a döntőre.

FA9S3513_átméretezve.JPGPersze közben zajlottak az extrém bajnoki előkészítések, ami várható is volt, Kori jól elvert. Többször megfogalmaztam, hogy egy Vb szintű versenyzőtől sokkal le vagyok maradva. Kb annyival mit tőlem a többi hazai versenyző. Rosszul is veszi ki magát ez leírva...de nagyon csodálkozni nem kell, mert mindenki hobbisként készül és a profik a cross-ba összpontosulnak csak. Én 20 éves cross múltammal és 10 éves endurós pályafutásommal "elég" rutinosnak számítok és még a mai napig a fejlődési lehetőségek miatt versenyzek. Ez adja a szépségét a sportnak...

IMGL7048_átméretezve.JPGEnnek ellenére ez a viszonylag olcsó technikai sport sajnos veszélyessége miatt még nem szerzett elegendő lelkes versenyzőt, hogy "kinője" magát. Van pár tehetséges fiú,de összetett feladat velem először,majd Korival felvenni a versenyt. Triál és cross mellett az enduro is szükséges mindehez és rengeteg befektetett munka. IMGL6993_átméretezve.JPGRemélem hamarosan bekövetkezik mindez.

IMGL7016_átméretezve.JPGDe vissza a futamokhoz. Nem sikerült egyszer sem elcsípnem a startot, hívhatjuk hagyományosnak is, de hamar Kornél mögé kerülve kaptam a másodperceket bőven. Pálya látványos akadályai jól elfárasztottak miközben a nézők és fotósok is részesei voltak a hatalmas csatákat,amik a 3-4-5-6-ik helyért zajlottak.

IMGL6998_átméretezve.JPGAz elsőségért csak egyszer kellett izgulniuk a nézőknek, mikor Kornél udvariasan előreengedett és két körön keresztül kereste az előzési pontot,amit szuperül meg is talált. Illetve a második futamban mindketten a mezőny végéről indultunk és négy egyenesen keresztül minden akadályon együtt haladtunk át összeütközve...majd én hibáztam és onnan küzdöttem föl magam a második helyre. 

IMGL7019_átméretezve.JPGA cross döntőt viszont elaludtam, de nem is bántam, mert sokat kivettek az extrém futamok belőlem és veszélyes,ha valaki erő nélkül megy ilyen nehéz akadályokon.

IMGL7007_átméretezve.JPGÖsszességében örülök az eredménynek, mert pár titkot láthattam a nagy Kornéltól, hogyan is old meg feladatokat. Tudtunk kicsit beszélgetni is a világ dolgairól,ami egy ilyen nagy versenyzőtől tanulhat az ember, hogy mi vitte fel a csúcsra és mi tartja fent?Minderről érdekes perspektívát hallhattam. Tanulni pedig biztosan, mert senkiről nem mond egy rossz szót sem, inkább keresi a jó tulajdonságait még az ellenfeleinek is, ha pedig nem talál jót, akkor nem is beszél róla. Tanulságos, sok embernek hasznára válhatna...

FA9S7031_átméretezve.JPGGratulálok a rendezőknek és a versenyzőknek, én nagyon jól éreztem magam!

A bejegyzés trackback címe:

https://grillmayer.blog.hu/api/trackback/id/tr506526943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása