Eremények 2012

EC Piliscsév 1. SX Ács 4. Sóskút 1. Pécs 2. Ács 1. Zomba 1. Mór 1. Varsány 1.

IndaVideó

Indavideó

Nem csak egy motoros naplója

Motocross-Enduro és Élet Story

Friss topikok

De Szandi nem jött...:)

2014.06.24. 23:06 | Grill | Szólj hozzá!

Címkék: magyar cross ob kawasaki grillmayer grilgép nth kekfoto Szanda Endurocross Grillmayer Husaberg Havasi OKR

EC OB 3. forduló Szandaváralja

Nyári forróság fogadott minket és nagy vendégszeretet.

IMGL3768_átméretezve.JPGCsucsu (Attilacross Ungarn) mindig kedveskedik valami meglepetéssel a nézőknek és versenyzőknek...most a csajokon volt a hangsúly és a koktélbáron. Testfestés jól mutatott a szilikonon, míg az italoktól bódult hangulatban többen üvegesre nézték szemüket. Fura így versenyző szemmel látni mindezt. Nekem a versenyzés és a verseny egy olyan zárt világgá vált az idők folyamán, hogy ide húzódok vissza a hétköznapokból. Segít az "egyensúly" megtartásában és sportos életvezetéshez is segítséget ad. Nekem csak díszlet minden egy rendezvényen, főleg a lányok. Az energiákat a két órás hajtás bőven lefogja, talán az ellenfeleimnek is jobban kéne,hogy összpontosítsák figyelmüket.

IMGL3062_átméretezve.JPG A térdműtétem után hosszú kihagyást követően jöttem újra versenyezni, enyhe félelemmel legbelül, hiszen legutóbb azért elvertek rendesen. Magyarázni persze lehet és az sem kétséges, hogy két héttel egy porc és csontkorrekció után kell-e versenyre menni? Mindegy, én vállaltam a kockázatot és komoly veszélyeztetés nélkül végigmentem a versenyen.

IMGL3134_átméretezve.JPGUtolsónak sikerült rajtolnom, az első kör végére majdnem 3 perc hátrányom volt, majd feljöttem rövid időre a kategória első,összetett második helyre, mikor észrevettem, hogy elfáradtam. Ezután egy bukás és 1 perces büntetéssel harmadikként zártam a napot. Az nagy szó számomra, hogy nem vesztettem sok pontot, így jó esélyem van ismét bajnokságot nyerni,mert tavaly két sorozatot is sikerült elbuknom sérülés miatt.

IMGL3261_átméretezve.JPGMost visszatérőben egy régi kedves tanítványom volt első számú ellenfelem, aki tudásával és kondíciójával simán verhetne. Hugyecz Erik megjárta a Belga bajnokságtól kezdve EB-n keresztül amit csak lehetett, de sajnos a pénzszűke ismét visszahozta hazánkba. Persze nézőknek jó,ha itthon láthatják küzdeni, de tudjuk, hogy a nagy meccsek föntebb zajlanak. Mellette Adamek Imre képviselte a motocross szakágat.

IMGL3433_átméretezve.JPGRajtom idei éves hagyományt őrizve borzalmasan sikerült,de a kezdő cross szakaszon gyorsan fel tudtam jönni a harmadik helyre és hamar Erik után eredhettem. 

IMGL3355_átméretezve.JPGKicsit krosszosra sikerült futóművem az erdőben nem volt tökéletes, de nagyon jó tempót tudtam ezáltal diktálni és a kör végére már lőtávolba kerültem.Sajnos nagy harc elmaradt, mert az árokban hibázott Erik és utána egy defekt miatt fel is kellett adja a harcot.Onnantól teszkósra vehettem a tempót és élveztem a gyönyörű pályát és a jó testmozgást:)

IMGL3607_átméretezve.JPGVolt "nemkedvencrészem" is, de valahol szívni is kell, úgy lesz emlékezetes a hétvége!

IMGL3020_átméretezve.JPGÖsszességében örömmel zártam a napot,mert a lábam is egész jól alakult a két óra alatt, csak a végére fájdult meg közepesen. 

IMGL3761_átméretezve.JPGSajnos Pethő Ádi nem tudta vállalni az indulást, mert visszaesett a betegségébe, ezúton kívánok neki jobbulást és kitartást a betegség leküzdéséhez! Igazi sportoló Ő, bízom benne, hogy nyerni fog ebben a harcban is!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://grillmayer.blog.hu/api/trackback/id/tr946286697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása