Eremények 2012

EC Piliscsév 1. SX Ács 4. Sóskút 1. Pécs 2. Ács 1. Zomba 1. Mór 1. Varsány 1.

IndaVideó

Indavideó

Nem csak egy motoros naplója

Motocross-Enduro és Élet Story

Friss topikok

Most Jászberény…

2010.10.30. 21:49 | Grill | Szólj hozzá!

 Az új futóművel gyerekjáték a versenyzésJ Szatyina Gábor viszont egy olyan meglepő húzással feldobta a versenyt, hogy azóta is tisztelettel gondolok a megoldására! A startom jól sikerült, és a cross pálya mindig erős oldalam volt. Így meghúztam az első néhány fordulót és a hátsó részen található visszafordítóban hátranéztem, és meglepődtem mekkora az előnyöm…utána jött egy kis ékugró, amit egy sáros lapos érkező követett. Itt kemény cross beállítással optimálisan telivel elugrás a legjobb, de minek kockáztatni, ha van előny?-ezen a gondolatfonalon egyensúlyozva elspóroltam az elugrón a gázt és a pálya jobb oldalán landoltam, hogy a következő szűk visszafordítóban ideális ívre fordulhassak. Itt jött a meglepetés….égből lepottyant mellém a belső ívre Gábor! Pattant egyet és ment is a külső mandínerig, így én belső ívnek köszönhetően visszavertem támadását..de rá kellett jönnöm, hogy jól megy! Ezen felbuzdulva picit meghúztam az erdei szakaszt és bő negyed perces előnnyel érkeztem a első kör megkezdésére, majd azt erős egy percre növeltem a következőre. De ez az erdőbe tökéletes rugózásom nélkül izzadtságszagú lett volna…így meg minden körben csak arra tudtam gondolni, hogy az egész karrieremben soha nem volt versenyzésre alkalmas spéci futómű alattam. Vajon jobb lehettem volna, ha fiatalon kapok egy ilyen lehetőséget? De mindegy, szerettem így is a versenyzést, a sportot…az életmódot. Lehet, hogy picit többre vihettem volna, de valószínűleg ez volt megírva ahhoz, hogy most ebben a helyzetben lehessek. Szóval nyertem, így  O-ás futamom miatt szorossá váló pontversenyt helyre sikerült billentenem.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://grillmayer.blog.hu/api/trackback/id/tr692410563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása