Eremények 2012

EC Piliscsév 1. SX Ács 4. Sóskút 1. Pécs 2. Ács 1. Zomba 1. Mór 1. Varsány 1.

IndaVideó

Indavideó

Nem csak egy motoros naplója

Motocross-Enduro és Élet Story

Friss topikok

Varsány nevetés:)

2012.08.06. 23:20 | Grill | Szólj hozzá!

Címkék: Zoli KTM Grillmayer Husaberg Havasi WP OKR

Rettegtem ettől a futamtól. Régen nagyon le volt butítva a pálya,de idén néhány átkötő szakasz kivételével szuper nyomvonal várt minket. A meleg és távolság az indulói létszámot megfelezte ugyan, de aki itt volt,az emlegetni fogja ezt a fordulót!

FA9S8256_resize.JPG

A rajtom a kép tanulsága szerint is jól sikerült,ami szerintem a jó helyválasztásnak volt köszönhető. Szántóföldről rajtoltunk és én a letaposott traktor nyomba helyezkedtem. Persze a sok lóerő is segített, hiszen a gépem 570cm3-a nem viccből van:)

FA9S8210_resize.JPG

A feljárók odafigyelést igényeltek bőven....volt olyan rész is,ahol nekifutó nélkül alig-alig jutottunk fel! Mi lett volna,ha esik az eső? Belegondolni is rossz...

IMGL9156_resize.JPG

Kicsit tisztább lett volna a patak, biztos szívesebben időztem volna benne...bár úgy hallottam sokan megszerették a hétvégén a sárfürdőzést:))

IMGL8984_resize.JPG

Ezen az ugratón nem látszik,de az előtte lévő kanyart,ha jól el tudtam kapni, akkor át lehetett ugrani egy jó lefelére...vártam ám minden körben!!

IMGL8860_resize.JPG

Olyan jól sikerült a megszökés a mezőnyből már az első körben, hogy még ezt se látták most belőlem...de könnyű is a dolgom, hiszen már úgyis azt mondják, más dolgom nincs is, kapok egy jó motort és csak húznom kell a gázt:)) Köszönöm is KTM OKR Kuba Ricsinek a motort és HaW(P)asi Zolinak a szuper futóművet!

FA9S8663_resize.JPG

Remélem nem a tuskókat szokták a tuskókra állítani:D?!

A bejegyzés trackback címe:

https://grillmayer.blog.hu/api/trackback/id/tr354699297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása