Eremények 2012

EC Piliscsév 1. SX Ács 4. Sóskút 1. Pécs 2. Ács 1. Zomba 1. Mór 1. Varsány 1.

IndaVideó

Indavideó

Nem csak egy motoros naplója

Motocross-Enduro és Élet Story

Friss topikok

Syma ügy

2012.02.07. 20:35 | Grill | 1 komment

Címkék: bence 2012 super csarnok motocross syma szvoboda grillmayer supermoto teremcross

    

Teremcross és egy kellemes élmény.

Emlékeim szerint már 22 éve nem volt Budapesten teremcross. Jó volt ismét ekkora publikum és sajtónyilvánosság előtt versenyezni! Most nem a saját érdekeim miatt írom ezeket! Soha egy forintot nem kerestem a versenyzéssel, csak költöttünk rá. 26 éves pályafutásom mára a hobbi kategóriába sorolta a versenyzést -ami nem is baj-  mert így még remélem sokáig egészségesen élhetek kedves időtöltésemnek! Elfelejteni ezt úgyse lehet, de látni kell, hogy az új nemzedék feljövőben van és azt is, hogy lehet egy profi gárdával sikeres nagyszabású versenyeket is rendezni! És itt a hangsúly. Az oka is ez,amiért a rengeteg bajnoki címemet nem koronázta biztos anyagi siker. A profi és az amatőr között nem csak az a különbség, hogy a profi mindig jól teljesít és az amatőr csak akkor,ha jó napja van! A különbség az,hogy az igazi amatőr akkor se teljesít elég jól,ha jó a kedve! Ezt a sportot még nem irányította profi!!! Tessék csak megsértődni MAMS felső vezetők, szakosztályvezetők és klubvezetők! Nekem a munkám során rá kellett jönni, hogy szerencsével sokáig operálni nem lehet, hanem a tudás és a szív számít csak. Szavak emberei a mi kis "politikusaink",akik megjelennek egy gyengén szervezett és elhúzott éves díjátadón százezres zakókban és a semmiről beszélnek nekünk. Habár egy egészséges gondolat elhangzott szájukból: "a sport-turizmus és aktív pihenés, sport-része lehetne a kormányzati célnak.." Emiatt fejet hajtok,csak a sportolók annyiban alkalmatlanok a politikusi pályára,hogy náluk nem a magyarázat,hanem az eredmény számít! Kökényesi Gyuri-bának is fejet hajtok életemben először,mert ugyan biztos nem karitatív okok vezették a rendezéshez(nem is várnám el senkitől),de jó példával járt elöl,amivel többet segített a sportnak,mint valaha gondoltam volna!  Gratulálok is innen neki: Gyuribá, jó volt! Én-mint említettem- küzdök kis cégem fennmaradásáért, így csak kérem, ha valakit érdekel ez a méltatlanul háttérbe szorított sportág és érez szívet és tudást magában,az egy pályázattal keressen meg engem és ígérem elintézem, hogy egy olyan emberrel üljön egy asztalhoz,akinek segítségével felvirágoztatható a motorsport országunkban! 

Innentől akkor mesélek picit magáról a versenyről is, csak betegen fekve a fent olvasott gondolatok is kijöttek,hát "freestyle" műfajban itt szabad volt leírnom:)

Jó érzéssel érkeztem, merthogy a versenyeken otthon érzem magam. Ezért versenyzek a mai napig! Olyan energiákat mozgósít egy verseny, amit sokszor már kihaltnak hihetünk magunkból a hétköznapok rohanásában! Bencét tartottam -nem ok nélkül- legnagyobb ellenfelemnek. Jó a technikája, profi a felkészülése és a csapatháttere. Fiatal,de kezd benőni a feje lágya! Mindenkinek van persze tanulnivalója, így lépéselőnyből indultam a távnak. Visszaemlékezve mikor én is annyi idős voltam(18-20), akkor vertem el először a külföldi nagy neveket teremben, szóval akár ő is elverhet simán! A motorváltás időzítése nem volt a legszerencsésebb, de egy hét alatt kezdtem megszokni az új, narancssárga szörnyeteget:) Azt hozzávesszük, hogy csaknem 10 éve zöld színekben hajtok, hát sokakat meglepett a döntés...de egyszerű matek képlet az oka szimplán. Amennyibe került volna nekem az évem zöldben maradni, annyit nem ért a motorozás már nekem. Az OKR-es Kuba Ricsi pedig már évekkel ezelőtt jelezte, hogy szívesen látna csapatában. Ricsi számomra egy nagyon pozitív arca volt a sportnak, mert lélekkel állt hozzá. Így a versenyző is szívesebben teszi "kockára életét":)! Szóval pont egy héttel a verseny előtt átöltöztem KTM színekbe! Nagyon más egy narancssárga motor kezelése, súlypontja, mint amit 10 éve szokok. Így kissé kapkodva,de elég jó formában vártam a futamokat!

Első nekifutás elrontott rajtja után, sima győzelemmel és legjobb edzésidővel már adott kis plusz energiát, amit a középdöntőben picit Hujber Petya harca megkoptatott,mert tisztában voltam tempómmal és azzal a ténnyel, hogy szinte lehetetlen előzni. Nos őt első lehetőségnél nem tettem ki a palánkra, utána pedig olyan jól zárta az íveket, hogy majd megütött a guta hátul kullogva. Tanulságos volt persze és csak azt nem értettem, hogy miért kockáztatja életét a győzelemért? De nem vagyunk egyformák és a döntőben nem aludtam el a startot,aminek köszönhetően határozottan az élre álltam a második kanyarban...és győztem:)) Mögöttem Petya lett második szép versenyzéssel, míg a startnál kicsúszó Bence az ötödik helyig küzdötte fel magát! Sajnos az időtervet tartani nem sikerült a rendezőknek, így majdnem egykor volt a díjkiosztó...így visszaemlékezve néhány betétprogram színvonalán talán egy hangyányit kéne javítani:)

Vasárnap hulla fáradtan kezdtem a napot,de sikerült egy másodpercet javítani legjobb időmön, és magabiztosan várhattam a finálét,amit most problémamentes meneteléssel értem el. Viszont a rajtnál még nem érzem a KTM olajos kuplungját és nyolcadikként fordulva csak a hatodik körre sikerült feljönnöm az addig tetemes előnyt kiépítő Bence mögé. Láttam esélytelen befogni őt, főleg úgy, hogy a jeladóm befordult -az első villa és a váz közé- és balra nem fordult a kormányom a futam felétől. De az összetett győzelem így is az enyém lett...tehát,ha nem maximalista lennék nem zavart volna ez az apróság...

Mindenesetre örömmel gondolok vissza a csarnokban töltött órákra, és remélem lesz folytatás, talán földes talajú pályákon is...és tavaszt csinál az első fecske,ha nyarat még nem is:)

A bejegyzés trackback címe:

https://grillmayer.blog.hu/api/trackback/id/tr694076321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

motorverseny 2012.02.07. 23:55:57

Hát Grill, én most ismertelek meg személyesen, és eddig mint legenda ismertelek, mint mondtam akkora nagy tudásu ember vagy már mint a motorozás terén, hogy titkon de neked is mondtam az a célom legyőzlek, és persze nem azért hogy nyerjek vagy gyözelek le, hanem azért elérjem magasságod, tudásod. Mint minden nagy ember általában nagy arcuák szoktak lenni kibirhatatlanok és zabolátlanok, te nem az vagy, kellemes, szerény és kedves, türöd az ilyen lelkes hülyéket mint én is aki először kezet fogot veled, isten éltesen példa képem. Amit a onbord videokon láttam az olyan tudás és nem csak motorozás hanem türelem, tapasztalat szinten jelent a részedre amit igen is kell 20 év hogy megtanuld és megérdemelten nyertél és fogsz is nyerni a jövőben. Ami a fiatalokat érinti hát sok munkát és idő kell majd nekik. Versenyed szenzációs volt, néztem ha nem lettél volna tapasztal, hujbert fel kellet volna löknöd, mert végig akadályozót, de te türted és csinaltad dolgod második helyen az egyik előfutamban ha jól emléxem. Az egész ahogy csináltad mesteri volt, koczkázat nélküli. Én is versenyeztem a SM ben, 690-el, sajna nekem az a nagy ugrató meg a koporsók nem érték meg a kockáztatott hogy jobb idöt menjek, de jövőre megpróbálom jobb futóművel.

A mi az írásod érinti, hát megint arra utal komoly ember vagy, amit írtál józan igaz és tökéletesen megfelel a valóságnak, mertél szólni a nagy MAMS-nak, akik BR-el együtt a gyorsasági szakágat romba kényszerítik, most volt múlt évben hogyBR-urnak sikerül meg akadályoztatni tudjunk versenyezni a Hringen, ez M.O. ha nekem nem jó neked sem legyen jó és sikerült neki. Grat innen is BR Úr. Azota 6 hónapja elindultam a te utadon, az enduro cross, sikerül sok jó barátot szerezni, és ilyen nagy kedves és tehetséges emberekkel találkozni mint te, Kori és sok más.
Köztetek is vannak vadak, akik kilökik a másikakat, fejetlenek és bármire képesek, de ezeket majd megbünteti a sors ott van szegény 58 barátunk a sors megpofozta.

Visszatérve rád köszi az írásod, nagyon kellemes és örvendek ismerhetlek, és láthattam sport történelmet csináltál.
Ami Kökény urat érint szerintem nem igazán pénzről szólhatott ez, söt már ilyen kórban mint ö van inkább a ónmegvalósítás a cél,az elismerés, és én innen nagy szavakal gratulálok neki, csapatának ,mert egy nagyon kellemes szép és jól megszervezett rendezvényt sikerült csinálni.
A megjegyzésed a ilyen meg olyan csuszásról, belefér a nem motoros müsörök pedig kelletek azoknak akik nem anyira motorosok, szerintem minden téren korrekt, olcsó és nagyon színvonalas volt a rendezvény.
Én még több pénzt is fizetem volna a nevezésért persze én ritka holló vagyok it m.o. talán nem is furcsa nem itt születtem és nem is itt nötem fel.
így is úgy is minden tiszteletem tiéd Kökényesei úré és a sok sportolóé akik a nagyérdeműt aki megtiszteltek minket.
A Kawaról váltás a KTM-re hát igen a kényszer nagy úr, az ólajos kuplung majd meghálálja magát, és most már értem is miért nem sikerültek a rajtok részedről. Én KTM-el megyek de elvből, támogatva az euroapi márkákat.

Összesitve minden nagyon zsír volt. hajra magyarok hajra motorosok. !
és neked sok sok sikert és egészséget. Hajrá GRILLLL !!!
süti beállítások módosítása