Eremények 2012

EC Piliscsév 1. SX Ács 4. Sóskút 1. Pécs 2. Ács 1. Zomba 1. Mór 1. Varsány 1.

IndaVideó

Indavideó

Nem csak egy motoros naplója

Motocross-Enduro és Élet Story

Friss topikok

Ácsok a sárban

2009.03.29. 22:10 | Grill | 3 komment

 Nem a képekkel kezdem...még nincs:(

A verseny és a pálya viszont kellemes meglepetésemre jól sikerült! Rengeteg néző volt...ami elgondolkodtató, ha ilyen pocsék időben több mint ezer ember kijön, mi lett volna, ha kis szerencséjük van a rendezőknek?

Indulók is jóval 200 fölött voltak, a pálya a homokos talajnak hála nem sínylette meg annyira a folyamatos esőt, csak a sok indulót. Igen fárasztó volt rajta gyorsan menni. Nekem a startom nagyon jól sikerült, már a második kanyarban elöl voltam:) Első kör végére, aholis elestem a legnevetségesebb helyen(időellenőrző lassítója) majd egy perccel vezettem...ott nevettem magamon egy jóízűt és siettem tovább:) Mögöttem nagy harc folyt, először Varga Alma Ákos, az esőember üldözött, de hamar esett és Szatyina Gábor a Gas-Gassal folytatta a második helyen...őt Fodor Gubacs Gábor követte és idővel gyűrte is maga mögé, miközben Szatyina kisebb technikai ördögűzéssel mesterkedett. Nem csak ő találkozott ilyen mesterséggel, hanem a harmadik kawás, Csorba Ákos is, ki elhagyta hátsó fékcsavarját, minek bukás és szerelés lett a következménye. Közben farvizen Langer Józsi motorozott be harmadiknak, majd a fiatal tehetség Egri Jani érkezett. Az apriliás nr1 pilóta Kis Solymosi Tifusz Gyuri esett, miből a motorja húzta a rövidebbet ...így nézte, hogy esik versenyt az eső és a többi induló. Volt érdekes kézenállós átjáró is és nagy ugrató is...

Élveztem a versenyt, főleg az elfogultságomnak tudható ez be természetesen:) a cross pálya nyomvonalát én készítettem a helyiek megbízásából és adtam pár ötletet az enduro nyomvonal izgalmassá tételéhez is...

Mindössze annyit hiányoltam, hogy kedvenc ellenfeleim, nem neveztek. Bob idén Német licencel versenyez és itt így bajnoki pont nem jár neki. Anélkül sok mondandója nem lesz a támogatójának, tehát gyorsan szabályt kéne módosítani....bár sokan örülnek gondolom, hogy egy kemény ellenféllel kevesebb van...

A kawa most ismét jót alkotott, hiszen én a crossmotorommal KXF450-nyertem, Gubacs KXF250f-el második lett, míg Áki KXF450-el 5. 

Most búcsúzom, amink kapok fotót, beillesztem a postba...mégis jobban mutat a sok szöveg kis színnel kistafírozva:)

Addig itt egy tavalyi kis emlékkép a Sóskúti gyilkos(benne estem el a legherébb részen)barátommal: Kúr Szabival

A bejegyzés trackback címe:

https://grillmayer.blog.hu/api/trackback/id/tr211034077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csaka 2009.03.31. 17:43:58

Szia Gábor!Láthatunk téged a vásárhelyi OB-n a hétvégén?Azt olvastam,hogy talán ott leszel.

Grill 2009.04.01. 09:58:52

@Csaka: Hello!
Nem tudok indulni egyenlőre cross-on, mert döntenem kellett, hogy edzeni menjek vagy pénzt keresni az éhhalál ellen. Így amint jobban megy a munka, majd visszakóstolok a crossba is!
Üdv

Csaka 2009.04.01. 13:05:52

Hát ez igazán nagy kár!Akkor talán Csolnokon....Addig is sok sikert az endurocrosshoz!
süti beállítások módosítása