Eremények 2012

EC Piliscsév 1. SX Ács 4. Sóskút 1. Pécs 2. Ács 1. Zomba 1. Mór 1. Varsány 1.

IndaVideó

Indavideó

Nem csak egy motoros naplója

Motocross-Enduro és Élet Story

Friss topikok

Teremcross Nyíregyháza 2009 Nov.21.22.

2010.05.15. 12:54 | Grill | Szólj hozzá!

 Kaptam új motort, és tetszik!!!

A blokk sokkal erősebb lett és a benzin-befecskendezésnek hála, nem kell olyan gyakran sebességet váltani mint a régi KX450F-en. Fordulékonyabb is lett, amiből tudtam, hogy csapattársam ellen esélyesebb leszek és a régi harcot folytathatjuk...mert ugye, itt mindig hatalmas verseny van. A közönség szuper, teltház és forró hangulat. Itt is már 1988-óta rendeznek versenyeket, melyből hat vagy hétszer biztos győztem. Vicces, de az iwiw ismerőseim nagy része is ebből a régióból származik:). 

Akkor a versenyre visszakanyarodva, minden adott volt, hogy gyorsabb legyek mint csapattársam...jól is éreztem magam! A döntőben harcoltunk egyet, de miután előre engedtem, szétesett a motorozása így könnyedén győztem. Viszont második napra jobban összeszedte magát Janni, és a szerencsére is szükségem volt, mert tudtam, hogy annyira nehéz ezen a pályán előzni, hogy a rajt mindent eldönthet. A fontos rajtokat elvittem, tehát kettős győzelemmel zártam a hétvégét...ami annak ellenére, hogy a crosst befejeztem 2006ban, igazán jó érzéssel tölt el:))) Jó buli volt!

A harmadik helyezett mellett nem állt vadorzó"...lehet, hogy ő volt az igzi nyertese a napnak?:)

A bejegyzés trackback címe:

https://grillmayer.blog.hu/api/trackback/id/tr462004958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása