Eremények 2012

EC Piliscsév 1. SX Ács 4. Sóskút 1. Pécs 2. Ács 1. Zomba 1. Mór 1. Varsány 1.

IndaVideó

Indavideó

Nem csak egy motoros naplója

Motocross-Enduro és Élet Story

Friss topikok

Szandavár, a szerencse nem rám...:)

2010.08.25. 21:10 | Grill | Szólj hozzá!

 Elgondolkodtató fordulat volt ez a nap nekem. Készülök a monori cross versenyre, így a futómű beállításaival dolgoztunk a héten. Pénteken még egy jó edzést tartottunk a monori pályán, ahol sikerült stabilan jó időket mennem. Mondjuk a talaj és a stílus homlokegyenest ellentétes az Endurocross stílusával, így a motor mosása és kisebb finomítások után feküdtem le. Aludni nem igazán tudtam, amt nem is értettem, mert jól elfáradtam az edzésen és a versenydrukk sem jellemző rám...mindegy, másnap zombiként megérkeztem a pályára. A táj és pálya látványa kicsit fel is dobott...és az olajcserét követően készülődtem is a felvezető körhöz. Minden jól működött, de az első néhány méter után éreztem, hogy csúszik a kupplungom. Ilyen nem volt még soha, mert nagyon ritkán használom a kupplungot...már megszokásból:). Mindegy, biztos kibírja a versenyt, majd óvatosabb gázadásokkal gyorsítok, és nem lesz gond. Rajtfelállásnál vettem észre, hogy a jól belőtt teleszkópjaiból folyik az olaj...ekkor már kicsit feszültebb voltam, de egy apró trükkel megoldottuk a szimmering baját és a féktisztítóval eltávolítottuk a kiömlött olajat a tárcsafékről. Nyilvánvalóan tudtam, hogy az első fékezésnél nem fog majd a fékem, de volt már rosszabb is Ktm-es koromban...:) A rajtnál persze nem indult a motor elsőre, így a mezőny végéről kezdtem a futamot, ami szerencsémre a cross szakasszal indult és az ismeretlen pályán jól jött a rutinom, és hamar az élre álltam...ugyan kisebb baj volt, mert a felvezető körhöz képest leszalagoztak egy nyomot, amibe én belementem, és jól bele is gabalyodtam a szalagba(majd látszik a videón-sisakkamera-feltöltöm még a héten), és egy eltévedésnél Varga Dakar Ákos is elém került néhány méterig, de már jó előnnyel indulhattam a második körnek....mikoris...mi lehet ilyenkor? Első defekt...szuper, kis fejtörés után 10 perc elteltével(annyi idő volt egy első belső csere nekem segítség nélkül) egy kör hátrányban visszaálltam, hogy most megmutatom milyen kemény is tudok lenni felkiáltással, és gyorsan visszavettem a kört az ellenfelektől, míg Varga Ákost nem előztem meg...amikor jött a hátsó defekt. Nah ekkor elvesztettem az amúgy is gyenge humorérzékem maradékát is, és a verseny feladását láttam elfogadható döntésnek csak...pedig végre tetszett a pálya, talaj, futómű...de a sisakkamera felvételei remélem kárpótolni fognak titeket is:)

Üdv

https://www.youtube.com/watch?v=PSiFANoNa3c   -első rész, kicsi sarat kaptam a kamerára

https://www.youtube.com/watch?v=BHQksnGllxc    -defekt után kis hajtás

A bejegyzés trackback címe:

https://grillmayer.blog.hu/api/trackback/id/tr62247772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása