Eremények 2012

EC Piliscsév 1. SX Ács 4. Sóskút 1. Pécs 2. Ács 1. Zomba 1. Mór 1. Varsány 1.

IndaVideó

Indavideó

Nem csak egy motoros naplója

Motocross-Enduro és Élet Story

Friss topikok

Monor és a Kawasaki 2011-es motorjai bemutatkozója

2010.09.01. 08:01 | Grill | Szólj hozzá!

Címkék: monor 2011 cross kawasaki grillmayer kx450f

Monor - Ismét kis cross kaland...

Most már lassan négy éve nem versenyzek és edzek crossosként...és egy számomra nem kedves talajtípusra visszalátogattam. A homok valahogy mindig nehéz volt a stílusom vagy nem is tudom mi miatt...de a túlélésre játszva futottam neki az ilyen talajú versenyeknek. AZ elsődleges cél most is ez volt, de pár körre csak belekóstoltam a "nagyok levesébe":) A kis Szvoboda mondjuk ezen a pályán megközelíthetetlen volt, de a többiekkel az első 6-7 körben ment az adok-kapok rendesen...utána meg bedurrant az alkarom és hagytam Borkát, Lécz-et és Balut és már csak a célbajutáson dolgoztam...nem fénysebességgel. Igen, ez egy 5..helyre volt elegendő...ami nem fényes...de nem törtem össze magam és jó csata volt a 2-3-4helyért... Lesz még kemény talajon is verseny és remélem időm is lesz a felkészülésre. Itt az a legfontosabb, mert a 30perc sprint nem ment...

Mindegy, van egy új videó a mért edzésről:) 

 https://www.youtube.com/watch?v=xoUZEPdrgVg

A bejegyzés trackback címe:

https://grillmayer.blog.hu/api/trackback/id/tr382263592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása