Eremények 2012

EC Piliscsév 1. SX Ács 4. Sóskút 1. Pécs 2. Ács 1. Zomba 1. Mór 1. Varsány 1.

IndaVideó

Indavideó

Nem csak egy motoros naplója

Motocross-Enduro és Élet Story

Friss topikok

Mór

2012.08.06. 22:55 | Grill | Szólj hozzá!

Címkék: mór ktm cross kawasaki husaberg grillmayer endurocross

Szégyen,de ez a név annyira összenőtt a Magyar történelem legbrutálisabb bankrablásával, hogy hajlamos vagyok elfeledni milyen szép kis romantikus városka ez a Vértes és Bakony lábánál.Régen én is Erste ügyfélként álltam sorban, és a biztonsági őr nem fogjátok elhinni mit olvasott a sarokban?! Le is akartam fotózni, de helyén volt a szeme mint az esze és ügyesen kimozgott a látószögemből. A könyv címe: "én lennék a móri mészáros?"!!! Pár éve történt mindez, de az érzés és nevetés íze a mai napig megvan:)

Mindegy, jó meleg volt és iszonytató nagy por. Életben csak az tartott- első körös hatalmas bukásom után-hogy minden célegyenes végén nyakamba öntöttek egy pohár vizet. Pálya amúgy élvezetes lett volna,de ilyen forróságban a locsolás se segít sokat. Nehéz is volt, extrém akadálysoron is izgalmas volt az átjutás és az erdei részek is élvezetesek voltak. Ennyi is-t még úgyse írtam...ez talán azt jelenti, hogy elálmosodtam!? Bizonyára... Szekeres kolléga ismét jól elkapta a rajtot, én hamar utolértem, de nem vettem észre egy tuskót a fűben szundikálni és ez megdobott...ebből én vállal hárítottam a fa köz eledési szándékát,majd kis motor és fejigazítást követően ismét Zsolt után eredtem. Befogtam izibe és mivel Ő nem szeretné,ha én nyernék(jogosan), hát kicsit keményebben előztem meg, de a sportszerűség határain belül természetesen. Aztán jött a félidős tankolás és még egyszer nekifutottam az előzés előkészítésének(O nem állt ki tankolni)...ami bő negyed-százéves tapasztalatommal sikeres volt. A befutóra Solymosi Gyuri is megelőzte még Zsoltit és kialakult a végleges sorrend is. Keke sajnos esküvői fotósként teljesített szolgálatot, így kérlek hunyjátok be szemeteket és képzeljétek ide a jobbnál jobb képeket:)

A bejegyzés trackback címe:

https://grillmayer.blog.hu/api/trackback/id/tr574699267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása