Eremények 2012

EC Piliscsév 1. SX Ács 4. Sóskút 1. Pécs 2. Ács 1. Zomba 1. Mór 1. Varsány 1.

IndaVideó

Indavideó

Nem csak egy motoros naplója

Motocross-Enduro és Élet Story

Friss topikok

Tokodi Királyság - Azaz az OB 4.fordulója

2009.04.21. 17:18 | Grill | Szólj hozzá!

 Bárcsak mindenhol hasonló pályán versenyezhetnénk! Most ugyan a nehézségére és változatosságára gondolok, nem megfeledkezve látványosságáról! Igazán klasszis verseny volt ez! Már a felvezető kör is megizzasztott mindenkit, és a 14 perces köridők sem a angy megtett kilóméterek hatására alakultak ki, hanem itt aztán volt minden! Gumik, farönkök....kulékavicsos forduló, gumiárok, szakadék, homokbánya és szuper krosszpálya!

A rajtom most nem sikerült, csak másodikra indult a cross motorom. Így a kör vközepére zárkóztam csak fel a harmadik helyre, ahol a gumiárkon gyorsabban átkelve Egri Janit és Langer Józsit megelőzve már jó 20mp-s előnnyel haladtam át a célvonalon. A fiúk nagyon jól mentek, szerencsére nekem jól fekszenek az ilyen nehezebb terepek, tehát az első körtől csak a tartásomra és arra figyeltem, hogy ne hibázzak. Szerencsére se defekt, se technikai malőr nem szólt közbe, így majdnem 3 perces előnnyel futottam be 2:10perces idővel. Monhatjuk, hogy kimotoroztam magam:) Viszont a lendületesebb pályának köszönhetően, közel sem fáradtam el annyira mint Nagykanizsán....

Fotókat most loptam a netről, de megkapom hamarosan a "sajátokat" akkor feltöltöm azt is!

Ú mi lenne, ha minden kanyarom ilyen lehetne:)

A bejegyzés trackback címe:

https://grillmayer.blog.hu/api/trackback/id/tr791078418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása