Eremények 2012

EC Piliscsév 1. SX Ács 4. Sóskút 1. Pécs 2. Ács 1. Zomba 1. Mór 1. Varsány 1.

IndaVideó

Indavideó

Nem csak egy motoros naplója

Motocross-Enduro és Élet Story

Friss topikok

Pannonhalma – Az MX és Tao

2010.10.31. 15:50 | Grill | Szólj hozzá!

Címkék: pannonhalma szőke pál 2010 kawasaki csapatbajnokság grillmayer borka

Kawasaki mint fő és talán egyetlen igazi támogatóm szívügye e verseny. Már négy éve folyamatosan elhódítjuk ezt a trófeát…és izgatottan hívott fel János(főfőnök-sokat köszönhetek neki), hogy készülök e? Megnyugtattam. A következő nyugtatást az időmérő edzés eredménye láttán kaphatta, ahol eléggé magabiztosan futottam legjobb köröket. Engem is meglepett persze, mert csapattársam Janika külföldön is labdába tud rúgni és Szvoboda Bencét is legyőzve nyerte az OB-t. Régi tanítványom Hugyecz lett a második az edzésen, ami örömmel töltött el! Nagyon szép stílusban versenyez az idén, és szerencsére fel is karolták külföldről-így rendes futóművel versenyezhet! A futam mondjuk picit felemásan indult, mert Janika túlzottan belső ívre húzta motorját, aminek sikerült neki is csúsznom…így egy supermant dobtam rögtön! Valahogy visszaérkeztem a motorra és  nyolcadik helyről iramodtam utánuk. Itt látszik  a rajt:  https://www.youtube.com/watch?v=Xi4ltV8gzE8

Viszonylag hamar felzárkóztam, de Adamek Imi nem hazudtolta meg sportszerűségből alakított „imidzsét” Másodikként két-három körön keresztül tartotta az „íveket”, amikor már mögénk felzárkóztak a többiek, így a lefelé ugrón melléugrottam, de a leérkezőn ezt ő rámnézve akkora gázzal jött be elém, hogy a kanyarban sikeresen átestem rajta(ez már az én hibám is). A levegőben mondtam neki nem szépet, de ő ilyen…csak fura, hogy szintén hobbisnak vallja magát és ilyen ……ül védi a helyét. Nem is zavarna, ha nem öt körig tartana a tudása, de utána kiáll, félreáll, mert nem igazi versenyző. Én soha nem adtam fel versenyt és küzdöttem sportszerűen, mert ezzel a példával kell elöl járni a fiatalok előtt. Amúgy egy rendes gyerek Imi, de valahogy a pálya rossz hatással van egyéniségére. Nekem mondjuk nem volt se vele se mással összetűzésem az évek során, de páran még rajta kívül is fura módon végzik a pozíciójuk védelmét. Az élen a versenyzők valahogy a tiszteletet jobban megadják egymásnak…emlékszem Czúni Lacival is voltak komoly előzéseink, de mindig vigyáztunk a másikra. De mindegy, most kiírtam ezt a témát és úgyis teljesen mindegy. Az esés után nem ment annyira, összezavarodtam és le is szakadt az oldalszámtábla, amibe mindig beakadt a lábam, így nem találtam a ritmust. Csak szenvedtem, míg egy nagyon szép blokkolással Lécz Gergő is megelőzött. Ahogy tanítottam volna, szépen kivezetett a pálya szélére…profin csinálta. Akkor a nyolcadik helyen körözve lehiggadtam kicsit és kezdtem ismét magamra találni. A többiek ennek biztosan nem örültek ennyire, mert először hasonló stílusban, ahogy Lécz Geri előzött meg küldtem ki a pálya szélére, majd akit utolértem mindenki hibázott, esett. Először Kerner Laci, majd Adamek Ötkörös Imi félreállt mint Ivánfy. Majd jöttek a fiatalok mint Nagy Alex…aki igyekezetében és a belső ív védelmében kicsúszott. Az utolsó öt körben beértem Hugyecz Eriket, akit sikerült egy jó forduló után megelőznöm…így feljöttem a második helyre! El se hittem. Ennek örömére megfutottam az utolsó előtti két körben a legjobb időket…!

Második futam már papírforma volt szerencsére. Ahogy megbeszéltük Jannival, úgy az első két helyet kibérelve vágtunk neki a futamnak. Egészen jól tudtam tartani tempóját, de „szarka farka” és akarat csapdájába léptem és odavágtam egy reccsenés erejéig bal térdem. Ma már tudom, hogy porcleválás és beakadó térd lett az eredménye ennek a hibás fordulónak…gyorsan alább is hagyott nagy versenylázam és a biztos második helyre utazva végigturistáskodtam a futamot. Ezzel megvédtük a csapatbajnoki elsőséget Szőke Márkkal és Pál Vencellel közösen…jól nézett ki a Kawasaki 18 pontja, míg a második Yamahás brigád 41 ponttal zárt:)

 

 

              Én estére lesántultam, ami igencsak nyugtalanított, mert következő hétvége a Királyválasztó!

Fotókat köszönöm Zol334-nek:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://grillmayer.blog.hu/api/trackback/id/tr742411814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása